Tidiga klappar åt mig själv

Skrivet av Malena   -   Den
I år har jag enligt mig själv varit ett ytterst snällt barn.
 
 
Kan börja med mina glasögon som jag beställde från sidan eyewearinsight. Jag älskar aviator-glasögon av alla de slag, så klickade hem dessa till den blyga summan av 37€. Och ja, de är specialgjorda efter den styrka jag har, det fick jag till och med ett intyg på i paketet. Sånahär typer av glasögon är knappast gillade av alla, men jag tycker att de är sanslöst snygga!
 
 
Sen idag, när jag åv okänd anledning strosade runt i Halpa Halli i Jeppis, så hittade jag Sara Forsbergs klädkollektion. Ni vet nog alla vem det är antar jag? Jag är ni inget direkt megafan, hon är väl najs. Men hennes kollektion var mer än bara najs, så jag spenderade med gråten i halsen 30 dyra euro på hennes joggingbyxor. Nu i efterhand känns det kalas, men eftersom jag helst köper grejer på loppis, och eventuellt rea, så kändes det väldigt påfrestande i stunden. Men nån gång ska man väl kunna unna sig något.
 
Det här kan jag också rekommendera som sista minuten julklapp om ni känner att ni febrilt behöver ha något åt ett SAARA-fan. Finns en massa olika grejer, precis vid kassan på övervåningen vid Halpa Halli. Omöjligt att missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback