Catch up med pyssleriet

Skrivet av Malena   -   Den
Lite av det jag åstadkommit pysselmässigt de senaste månaderna.

1. Blå klänning med vita skjortärmar och krage. Denna sydde jag av en vit loppis-skjorta och ett gammalt blått tyg jag hittade i ett skåp.
 
2. Ett par bell bottoms (som ser svinskrynkliga och ofashionabla ut på bilden) som jag gjorde utav en gammal tantklänning som jag hittade på loppiset. Lade vit spets i botten så att dom skulle bli ett par cm längre.
 
3. Den här klänningen sydde jag bara om litegrann. Jag beställe DENNA från dollskill och gjorde om hela ärmpartiet och satte i ett par gamla, vita bh-band, heh.
 
4. Här hade jag också köpt något i sammet från loppis och sydde en crop top med lite fladder på ärmarna längst ut.
 
5. Denna klänningen sydde jag av DENNA halsduk från sheinside. Den är så fluffig och go! Jag har också en blå/grön halsduk som jag planerar att göra en jumpsuit av.
 
6. Dessa shorts köpte jag som byxor för en ynka euro från loppis. Jag skrev ut leopardmönster på iron-on papper och strök det på ett vitt tyg. Sedan klippte jag ut och satte fast det på shortsen. Hela högra sidan är fylld med osynliga spikiga nitar.

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney! - ・゚♥ ✞

Shit vad du är braaa! Skulle aldrig kunna göra något sånt.. haha!

Svar: oj, tack :)
Kram ♥

2015-02-14 @ 07:30:33
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback