Juligt åt Pepsie

Skrivet av Malena   -   Den
Ibland så händer det att man får jul- och pysselfeelis samtidigt. Och det hände för mig för ett par veckor sedan. Detta gav i slutändan mig otrolig nöjdhet och tillfredsställelse i min hästs vägnar. Och Pepsie antagligen bara butterhet över att inte få gå naken runt julen.
 
Ni kan ju låtsas att det sitter fast i en osynlig sadel. Bör också nämnas att "god jul"et finns på båda sidorna.
 
Japp, jag har gjort ett jul-ländtäcke. 3€ lade jag sammanlagt på detta, vilket är gjort på en röd fleecefilt och en vit collegetröja - båda från loppis.
 
Snälla, kan jag få skryta lite? Jag har sytt hela täcket för hand. Med mina bara fingrar har jag nålat in och ut säkert miljoner gånger. Men det var så värt det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygg :)) pepsie kommer sii såå fin ut i a 👍

Svar: tack :D
pepsies.blogg.se

2015-11-20 @ 14:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback