På senast

Skrivet av Malena   -   Den
Vad har månne min senaste vecka bestått av? Njaa, lite häst, lite jobb (börjar oftast 10 på förmiddagarna nu och det är så skönt så jag vet inte vad), lite allmänt slappande och bara annat randomness.
 
 
Det enda riktigt vettiga jag har att komma med för tillfället är att jag häromdagen spontant blev piercare för en dag. Och vet ni vad, det gick så smidigt så jag borde fasen bli piercare på heltid. Syrran hade skaffat piercingnål och tång, och jag fick den stora äran att potentiellt mutilera hennes kropp för all framtid. Men reslutatet blev förvånansvärt lyckat och rakt.
 
Frejabilden då? Det är bara ufyllnadsbild. Inlägget skulle nästan bli för osmakligt om det enda man fick se var ett nystucket hål i naveln på en megabild. Och nog vet jag att alla kan hålla med om att man aldrig kan få nog av söta hundbilder med jämna mellanrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback