Onsdag

Skrivet av Malena   -   Den
 
Tjupp! För omväxlings skull börjar jag nerifrån idag. På den senaste tiden har det pratats mycket om barnprogram vi minns från förr i det här hushållet. Ett vi båda håller extra nära hjärtat är Soupe Opera. Minns någon annan det? Och något ni bör veta... Det var inte min idé att inkludera detta i inlägget, men min pojkvän har tjatat om att jag ska blogga om det här i typ en vecka nu. Han och ylar ut bakgrundsmelodin med jämna mellanrum. Förhoppningsvis går det över inom en snar framtid, men lite charmig kan jag inte förneka att han är när han gör det.
 
 
Idag kom vintern tillbaka - för en stund. Och jag var inte glad! Som tur var har redan allt smält bort, men att bara se snö komma ner när man absolut är redo för vår och sommar gör en tveklöst butter.
 
Jag har efter ett par år av suktan äntligen skaffat en klädstång. Jag kände personligen att det behövdes, dels för att mitt skåp svämmar över och dels för att jag bara tycker om att bara beundra mina kläder titt som tätt. Och nej, mina Calvins är inte äkta, köpt från aliexpress för en minimal del av de äktas pris.
 
Min första hela, riktiga kopp kaffe konsumerades också för ett par dagar sedan. Jag gjorde det främst för att tjatandet från min älskade kille skulle sluta. Men jag kan nog bara konstatera att jag fortfarande inte är någon kaffedrickare. Så om jag någonsin kommer "på kaffe" till just dig, skulle det vara så underbart om du hade saft eller någon annan "barn under 8 år-dryck" på lager.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback