Fredagseftermiddag

Skrivet av Malena   -   Den
 
Yohoo! Här far det bra som vanligt. Jag har blivit så sjukt huslig nu när jag flyttat. Kolla bara in, jag har bakat bröd (nu ber jag er också att observera frukten i bakgrunden - vi är nyttiga!). Tyvärr så ligger min mapp med alla tusentals recept jag fick i skolan fortfarande i skolan. Så jag har varit tvungen att googla fram något vanligt, halvkasst rågblandbrödsrecept. Men ätbara var de iallafall.
 
Sen ser ni ju förhoppningsvis på bilden att jag häromdagen var i Esse och spenderade dyra pengar på att få håret lite ljusare. Och inte bara det, jag bokade en till tid tills i början av april för att få spendera ännu mer dyra pengar på att få håret ännu ljusare. Det svarta var bra så länge det varade, men i blekningsprocessen är det ett rent helvete.
 
Jag har även loppishandlat lite till. Ett par megaslitna jeans (kan man aldrig ha för många av), en sport BH (om man är kvinna och låtsas vara aktiv så kan det behövas) och en, enligt mig jättefin och somrig jumpsuit. Tyvärr tyckte min pojkvän att den var väldigt ful. Så just därför ska jag gå med den så ofta jag kan i sommar för att förhoppningsvis få honom att ändra sig, och om inte det går - irritera honom.
 
Annat då? Idag har jag varit världens bästa hemmaflickvän. Jag har dammsugit varenda golvyta som finns i lägenheten, och när jag ändå var på gång så putsade jag varenda synlig yta i köket också. Jag samlar en massa pluspoäng minsann.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kul me lite nytt :)

Svar: Japp, alltid :)
pepsies.blogg.se

2016-02-12 @ 17:27:17
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback