Lördag

Skrivet av Malena   -   Den
 
Tjupp! Här ser ni den sedvanliga lördagsmys-middagen. Detta gör vi nästan varje lördag, tortillas med kryddiga pommes. Den här veckan var vi så äventyrliga så vi både gjorde maletköttfyllning och kycklingfyllning. Mumsiga båda två.
 
Idag har jag också varit en sväng till Kokkola med mor min. Vi har ätit god mat, och köpt fina grejer. Bland annat grönväxten som fick en så fin plats i fönstret bredvid rosorna vi fick av papsen för ett par veckor sedan. Jag köpte också en hel del pysselmaterial från loppis, samt lite annat smått och gott.
 
Imorgon blir det att se vad pojkvännen duger till på hästryggen. Han tror att han kommer att vara jätteduktig, jag vet inte riktigt vad jag tror. Jag hoppas att Hansu har en lugn och icke-busig dag. Pepsie skulle jag aldrig våga låta honom sitta på...

Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Mums :)

2016-02-28 @ 10:21:16
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback