Samboliv mm.

Skrivet av Malena   -   Den
 
Huhhu! Äntligen har jag fått hit min kamera. Inte för att jag kan fota hur som helst, men man behöver ju all hjälp man kan få...
 
Idag har jag varit Nykarlebybo i exakt tre veckor. Det har varit precis så bra som jag trodde att det skulle vara. Och även fast jag var övertygad om att denna stad för alltid skulle vara en jäkla labyrint för mig så kan jag med gott samvete säga att jag hittar till centrum, till supermarket, till min pojkväns föräldrars hus, samt känner till ett par bra joggingrundor (som jag för övrigt börjat ta upp igen lite smått)
 
Jag har på begäran nu fotat den massiva fisk som våra ögon får vila på varje kväll när vi sitter i TV soffan. Den är i mina ögon väldigt ful, men i R's ögon jättevacker. Och jag är ingen bråkstake, så den får hänga där... tills vidare.
 
Vi har också blivit väldigt kulinariska (är det ens ett adjektiv?), med andra ord, vi har lagat en massa mat. Senast ikväll stod det laxsoppa på menyn. Och otroligt nog blev den jättegod. Egentligen har all mat vi lagat hittills varit jättegod. Vi kanske har en delad, dold talang inom kokkonsten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du klar med skolan?

Svar: Jepp
pepsies.blogg.se

2016-02-06 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback