Födelsedag

Skrivet av Malena   -   Den
Dagens utsikt och Bob med sin nya favoritfrukt.
 
Idag var det ingen vanlig dag, för idag var det min födelsedag, trallalallaaa. Eller det var nog en rätt vanlig dag ändå...
 
Jag och R flög upp till vattentornet här i Nykarleby och käkade brownie med glass samt kikade på omvärlden (i kikare!).
 
Sen på kvällen hämtade vi grillmat (efter mycket köande) vid 911 Burgers, en liten "food truck" som står parkerad här i centrum som man hört mycket gott om. Den får ett "mjaaa" i betyg av mig. Maten var helt god, men inget amazing, och R hittade ett hårstrå i sina pommes. Priset var dock superbra.
 
Imorgon blir det dock andra bullar när det kommer till dagens händelser. Jag ska nämligen tuffa till Tammerfors med syrran och mamsen och shoppa gärnet med alla mina födelsedagspengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback