"Lär känna mig"- lista

Skrivet av Malena   -   Den
Bob redo för fest. - Bob testligger sin nya säng.
 

Vad är ditt fullständiga namn? Malena Maria Punsar.

Vad har du för skostorlek? 38. Men både 37 och 39 kan oftast gå det med.

Brukar du skratta för dig själv? Mjää, ganska sällan, men det händer.

Vilket är ditt favoritnummer?  Har inget speciellt.

Vad var det senaste du åt? Två brödskivor, en persika och saft.

Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Hmm,.. antagligen något tråkigt som speglar min själ, typ grå.

Hur är vädret just nu? Lite kvällssol och jag skulle gissa på runt +15 grader.

Vem var den senaste du pratade med i telefon? Pappa, igårkväll.

TV eller dator? Absolut dator.

Favorit tv-program? Jag har tittat på Lyxfällan en massa på senast.

Har du några syskon? Storasyster och lillasyster.

Längd? Cirka 160cm. Har inte mätt mig på riktigt på säkert 10 år.

Hårfärg? Just nu någon orange/gul/blond/brun blandning.

Ögonfärg? Blåa

Favorithögtid? Julen. Alltid, alltid, alltid julen!

Favoritmånad? December för att det är julmånad. Sen är väl sommarmånaderna rätt nice också.

Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Nä. Jag har nog alltid haft en anledning, även om den skulle verka patetisk för omvärlden.

Senaste filmen du såg? Hmm... 50/50, en cancerkomedi.

Kan du stå på huvudet utan vägg? Nä verkligen inte.

Choklad eller vanilj? Choklad. Vanilj är bara en nödfallssmak.

Har du några tatueringar? Joo. Skuldrorna, lite på armarna och i nacken.

Piercingar? 3 hål i öronen, i näsan och naveln. Har haft i läppen.

Smöriga, saltade eller kryddade popcorn? Salt. Ju saltare deto bättre.

Hundar eller katter? Bilden ovan ger er svaret.

Favoritblomma? Är 110% icke-blomintresserad. Sådana som behöver så lite skötsel som möjligt.

Har du någon gång skjutit med pistol? Nää, ingen "äkta".

Gillar du att flyga flygplan? Jag har bara gjort det en gång och då var det kul och spännande.

Höger eller vänsterhänt? Höger.

Hur många kuddar sover du med? Jag har alltid en, men min sängpartner brukar ha flera och ibland knuffas en överbliven till min sida. Men den är en icke-beviljad kudde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback