Mer sommarpyssel

Skrivet av Malena   -   Den
 
Jag hämtade hem en gammal klänning gjord i "bikini-tyg" från Esse senast jag var dit. Tänkte göra ännu en bikini. Inte för att jag behöver, det är pyssel-processen som jag njuter av. Den är ljus och flickig (vilket inte egentligen är något Malena annars skulle ha på sig), men jag tror nog att den kan bli rätt trevlig ändå.
 
I och med att det finns ganska mycket tyg på den så tror jag att jag kommer att göra en nederdel, men två eller tre (om det räcker) övredelar som går att variera på.
 
Bikinisarna ovan är från zaful.com (ökänd sida som alla beauty-youtubers filmar om just nu). Jag tycker att alla är lite speciella och snygga, men lite extra mycket  de två längst till höger och den nere till vänster med fransar. Ska ta inspiration från dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback