Sommaronsdag

Skrivet av Malena   -   Den
Bob tjuvar glassrester.
 
 
Idag var första dagen på min pojkväns semester - jippiiii! Vårt vatten är dock avstängt i lägenheten fram tills fredag - inte så jippi...
 
Vi har varit riktigt somriga idag och åkt till beachen aka. Storsand. Jag blev förvånad över hur bad-glad R var eftersom jag fått det intrycket att han inte tyckte om att simma. Vi doppade oss ett par gånger och låg och stekte en liten timme bland blindbromsar och diverse andra kräk. Vi sög även i oss en och en halv liter cola på den timmen. Och jag blev pikupikulite brunare!
 
Sen käkade vi lakritsglass samtidigt som R blev "lurad/tvingad" till att se en hästfilm tillsammans med mig som varje 12-årig hästtjej skulle ha gråtit glädjetårar över. Emmas Chance heter den om ni undrar, väldigt nyligen utkommen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kollade du filmen från? Finns väl knappast på netflix :/

Svar: Jag såg den på dreamfilm :)
pepsies.blogg.se

2016-07-13 @ 22:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback