Tisdag

Skrivet av Malena   -   Den
 Bob bjuder på sig själv.
 
Idag har jag cyklat igen! Jag fick nog mersmak tydligen. Och ingen träningsverk från gårdagen har jag heller, ända stället det känns är i rumpan, men den smärtan domnade bort efter ett par minuter i sadeln idag. Vi cyklade i lite över en timme med lite jobbiga backar i slutet. Nu har jag även lärt mig att stå och cykla vilket är heeeeelt annorlunda jämfört med en vanlig cykel.
 
Sen gjorde vi en ny rätt för oss. En kyckling- och currygryta med lök, majs och paprika i. Superdupergod verkligen! R ville fota matbilden eftersom mina fotoskills tydligen inte når upp till hans standard.
 
Sen måste jag visa tårtan jag gjorde i helg till mitt lilla "födelsedagsfirande". Gräddtårta med hallon på och jordgubbssylt, vaniljmousse och banan inuti. Den fick 9½/10 i betyg från Rasmus, aka. tårtdömarn', så något rätt måste jag ha gjort iallafall. Där ser ni även våra massiva finalbitar av tårtan som vi svepte i oss igår. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback