Tisdag

Skrivet av Malena   -   Den
Gosbild på Bob.
 
Tjupp! Idag tänkte jag göra ett helt simpelt "vad jag har gjort idag"-inlägg.
 
Förutom det vanliga; träning (inomhus, då vädret var patetiskt), pyssel framför youtube och hundbebis-sysslor där mellan varven, så var jag, Rasmus, Pauen och Anton till Esse och kollade hästhoppning. Syrran och pappa fick snällt vara hundbebis-vakt så länge.
 
Jag ville främst dit för att få träffa Pepsie en sväng. Ååh vad hon är fin! Garanterat snyggaste hästen på plats, haha. Jag blir så fascinerad av den lilla tjejen på max 10 år som rider henne lika bra, om inte lite bättre än vad jag någonsin gjorde.
 
Imorgon blir det en dag i bakandets tecken. Det ska bli lite bröd, en tårtbotten, då jag ska fixa jordgubbstårta åt mins syster som blivit 18 (grattis Mallan, både till myndigeheten och körkortet) samt lite cookies bara för att vi är två extremt snåla människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback