Utemöbler med mer

Skrivet av Malena   -   Den
 
Vi har tagit det mogna och vuxna beslutet om att tjuppa till Jysk och skaffa utemöbler här i veckan. De har faktiskt använts rätt flitigt sedan dess också. R har dock varit lite mer entusiastisk än jag. Det är alltid för varmt, eller för kallt, för myggigt och för mycket högljudda fågelsånger från en massa konstiga, säkert okända arter. Plus att jag är förkyld nu just, så jag måste ha med ett gäng snytpapper varje gång jag vistas någon annan stans än i "my zone" aka. soffan. Men egentligen ska jag inte klaga, det är ju trots allt ganska gött att sitta och mysa ute i det fina vädret.
 
Har ni sett vårt bautamegamassiva parasoll annars? Det kom med i "lägenhetspaketet" och det är utan överdrift säkert 4 meter i diameter. Yay! Men det låter en smula ostabilt när man fäller ut det.
 
Igår fick vi även besök av ett väldigt skrämmande kräk när vi käkade middag i allsköns ro. Det var onaturligt stort och jag trodde först det var en gräshoppa, men sen flög det iväg...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var jobbar du nu? Eller är du ännu arbetslös? Lever ni bara på en inkomst? Roligt med hund btw, lycka till! 😊

Svar: Jag har arbetslöshetsbidrag tills vidare, jag betalar det jag kan :) Tack så mycket!
pepsies.blogg.se

2016-06-02 @ 13:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback