Viktvadslagning

Skrivet av Malena   -   Den
Ett för en gångs skull rätt så avslappnat yrväder.
 
Jag måste bara för berätta om min triumf när det kom till min och Rasmus vadslagning om Bobs vikt.
 
Vi hade vägt honom för en vecka sedan, och då var han 1,810kg. Jag gissade denna vecka på 2,073kg och R gissade på 2,065kg. R har en fördel i och med att han har jobbat med växande rävvalpar i många år.
 
 
Vi satte Bob i en godisburk och satte sedan den på köksvågen. Efter många omvägningar och argument fick Rasmus se sig slagen då vågen stannade på 2,080kg. Oj vad det är kul att vinna!
 
Vi slog vad om 20 minuters massage, mest för att R gillar massage, för mig är det inte hela världen. Dock synd för honom, han som var så säker på att få lite ryggknådning. Nu är den min! Han skulle ha gått med på mitt förslag om 1€ istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback