Vardagsrumsnytt

Skrivet av Malena   -   Den
 
Det har hänt en hel del sen jag senast skrev. Jag har bland annat blivit hästlös (nästan, nästa tisdag blir jag officiellt), men det vill jag skriva ett skillt inlägg om.
 
Vi har också fått två nya möblemang till vårt vardagsrum.
 
Kan ju börja att dra en mening om våra maffiga giraffer som ligger på 2 respektive 1,5 meter över golvet. De står perfekt där i TV-hörnet och håller koll på vad vi sysslar med här i vardagsrummet. De fick jag i tidig födelsedagspresent av mamma som hade hittat dom begagnade online. De är av trä och köp utomlands ifrån. Så sådana här ser man inte direkt i varje hushåll.
 
Sen har vi äntligen fått en soffa i mänsklig storlek! Den här hämtade vi i söndags från Kokkola. Gissa vad vi betalade för den? Nä ni behöver inte, 120€. För världens största hörnsoffa i svinbra skick! Dock har jag haft träningsvärk i armarna ända sedan dess av att ha kånkat den ner från 3e våningen i ett höghus och in igen i vår lägenhet. Men så värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback