Fredagslista

Skrivet av Malena   -   Den
 Utfyllnadsbild - Malena från Holmstedtarnas bröllop i somras.
 
HAR DU?

Öl i kylen? 
Ne, vi kör på saft.
Något husdjur? 
Buhuu, nej. Börjar bli så djursnål nu så jag skulle kunna ha vad som helst för djur bara jag får nått lurvigt att gosa med och ta hand om.
Någon favoriträtt? 
Vår laxsoppa har varit on point på senast. Sen klassikern pizza. Och om jag bara måste säga något ätbart, inte direkt en maträtt, så har jag en konstig förkärlek för flingor.
Puder på dig? 
Aldrig haft i hela mitt liv.
Några framtidsplaner
Inte direkt. Bara ha det så gött jag kan så.
Någon sjukdom?
Depressionen sitter väl i ännu lite smått antar jag. Sen käkar jag medicin för att min sköldkörtel bråkar ibland.
Gymkort?
Nejnå.
Fikat idag?
Näpp!
Nagellack?
Det var nog några år sedan sist det också.
 
VEM?
 
Delar du mest minnen med? 
Min familj och Pauen är det nog.
Längtar du mest efter?
För tillfället min pojkvän. Han är ute på äventyr nånstans, vet inte vart han har lämnat.
Stör du dig på?
Ingen speciell som jag kan komma att tänka på just nu.
Lagar mat?
Båda två, men Rasmus chefar nog mest, då jag egentligen har noll matlagningskunskaper.
Diskar?
Diskmaskinen, hah.
 
VILKEN?
 
Tidning läser du?
Hänt Bild prenumererar jag på, så den om det blir nån. Jag är tidningsallätare egentligen.
Dag fyller du år?
En fredag i år. 15 Juli.
Årstid föredrar du?
Egentligen ingen. Alla ha bra och dåliga sidor.
Kommun är du uppväxt i?
Esse.
 

VAD?

 

Gör du nu?

Väntar fortfarande på R, han har fortfarande inte anlänt.

Gör dig till en bra människa? 

Oj det har jag ingen aning om. Jag hoppas att jag nu är allmänt lätt att ha och göra med.

Gör dig till en dålig människa? 

Jag vet inte, nog har dåliga egenskaper som alla, men vet nu inte om jag skulle vilja kalla mig en dålig människa för det.

Vill du arbeta med? 

Absolut inte den blekaste aning, tyvärr.

Är roligast just nu?

Vädret, har varit soligt och somrigt hela veckan.

Har du på dig nu?

"Slaiskbyxona", T-shirt som blivit rosafärgad i tvätten, strumpor, underkläder och mina piercingar.

Äger du för skor? 

Mest sneakers och platåklackar.

Har du för storlek i skor

Storlek 38.

Läser du för bok?

Började med 50 shades darker i december. Har inte läst något sedan januari, men nog kan man ju säga att jag läser den ännu ändå.

Ska du göra nu? 

Fortfarande vänta på karln som tar irriterande lång tid på sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback