Har blivit med hundvalp

Skrivet av Malena   -   Den
 
Nu är det nog bara så illa så att jag har gått och handlat ännu våldsammare än vad ja brukar. Jag har köpt hund.
 
Detta är en liten kille som är ett ihopkok mellan ett par småraser. Närmare bestämt pudel (mini eller vanlig vet jag inte), bichon havanais (som bichon frisé, men med rak päls och inte nödvändigtvis vit), papillon och japanese chin. Så han kommer för alltid att vara liten och lurvig, så som Malena gillar det bäst. I början av juni flyttas det in, så tills dess blir det att handla (och kanske knycka lite gammalt från Freja) lite hundgrejer och bestämma namn. Eller nä förresten, namnet har jag haft klart sedan urminnes tider.
 
Jag har försökt försäkra om att det är OK med husets andra inneboende. Han är dålig på att ge konkreta svar. Jag skulle aldrig i mitt liv göra något sådant här om han inte var med på noterna. Så eftersom att han har gett mig sin välsignelse hoppas jag åtminstone att han innerst inne tycker att den är lite söt och att det ska bli lite skoj, och inte bara en massa problem.
 
Den som jag så fint "inpilat" med magin av moviemaker.

Kommentarer
Postat av: Lili

Så underbart söt! Tänk så många fina stunder ni kommer att få tillsammans. :)

Svar: Jaa, verkligen ^^
pepsies.blogg.se

2016-05-13 @ 11:53:30
URL: http://zilverka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback