Mer dog och annat

Skrivet av Malena   -   Den
 
Tjoo! Hundförberedelserna går som smort. Jag har beställt lite nödvändigheter som matskålar, koppel, halsband, m.m. Det är också extra kul att damen jag köper av skickar bilder/filmer med jämna mellanrum, trots våra språkskillnader.
 
 
Jag har också pysslat mycket på senast. Tre bikinis har jag sytt ihop helt från noll (vilket jag kommer att blogga skillt om), sen har jag sytt om en (på bild ovan) som jag beställde från ebay. Mamma gav mig också en överflödig tröja som jag smyckat ut med den ack så populära "lace up"-trenden.
 
Sist men inte minst kände jag att min spagetti och köttfärssås var så fin i solskenet (den var mycket finare i verkligheten tyvärr...) så jag bara måste ta en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback